Bir Delinin Kaleminden...: Aklın Varsa 'SUS'...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

29 Aralık 2015 Salı

Aklın Varsa 'SUS'...

Bugün her şeyden ve herkesten nefret ettim, en çokta kendimden, anlaşamıyorum kendimle şu günlerde…
İnsan kendisiyle anlaşamaz mı? Ben anlaşamıyorum işte, kafamın içindeki sesle kalbimin içindeki sesin savaşına şahitlik ediyorum, ne kafamın içindeki ses, ne de kalbimin içindeki ses galip geliyor, anlamadığım nokta ise bu savaşta en çok darbeyi ben alıyorum! Kafamla kalbim savaşıyor yarayı ben alıyorum ‘where is the adalet be gülüm?’…

Ne çok nefret ettim seni tanıdığım günden! Ne çok? diyeceksin tahmin edemeyeceğin kadar çok nefret ettim işte, nasıl anlarsan anla, kırmızı ışıkta yeşili beklediğin kadar bile nefret ettim, gerisini sen anla… Şeytanla tek kale maç yapıyorum şu sıralar, ne vakit kalbime yönelsem kalemde bir gol daha görüyorum, şeytana yenik düşüyorum anlasana, gelme aklıma gelme kalbime, yoruyorsun beni diyemiyorum ama anla işte yoruyorsun beni! Kaçmak ne kadar uzağa gidince gerçekten kaçmak oluyor acaba? Senden diyorum okyanus gözlü kadın senden ne kadar uzağa kaçarsam bunun adı gerçekten kaçmak olur ve ben ne zaman bu saçma sapan düşüncelerimden arınırım?
Boşver ne sen beni anlıyorsun, ne de ben sana kendimi anlatabiliyorum!
Hadi susuşalım, böylesi daha huzurlu, bakma öyle satırlarıma, aklın varsa ‘sus’ diyorum sana…


Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...