Bir Delinin Kaleminden...: Ben Aşkın Son Haliyim...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

21 Aralık 2015 Pazartesi

Ben Aşkın Son Haliyim...

Ben aşkın son haliyim…
İklimler değişiyor,
Herkes zamanla büyüyor!
Ben sanki aynı yerde gibi..
İçimden şarap kokulu düşler geçiyor!

Ben aşkın son haliyim…
Eski zamanlardan bir şarkı çalıyor;
‘Rüyalar da buluşuyoruz’
Aklıma bile gelmiyorsun artık!
Güneşi kucaklayan bir İstanbul sabahı,
Ve Galata da, uslanmaz bir hangâme!
Boğaza selam veren vapur sesleri,
İçimi süpüren arsız bir rüzgar!

Ben aşkın son haliyim…
Kalbime batıyor cam kırıklıkları,
Adımlarımı unuttuğum sokaklarda, detone oluyor adımlarım!
Bulutlarla sarmaş dolaş gökyüzü!
Ve martılar, içimi süsleyen!

Ben aşkın son haliyim…
Ellerimde dualar,
Keşkesi gecikmiş tren bileti bir de!
Dağları delen bir demir yolunda koşuyor bütün düşlerim,
Dudaklarımda kalan bir yudum ıslığım,
Ve ardımda bıraktığım şarap kokulu çığlığım!
Gittiğim ve gideceğim her yer, sen kadar yabancı bana!
Soruyorum sana;
Ben aşkın hangi haliyim?
Ben, aşkın hangi haliyim…?


Aşkın Şairi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...