Bir Delinin Kaleminden...: Kalbimin Keşkesi...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

24 Aralık 2015 Perşembe

Kalbimin Keşkesi...

Keşkelerime merhaba..

Keşke başka bir hayat yaşıyor olsaydım diyorum, bu satırları yazmak yerine başka bir uğraş olsaydı elimde ve ben, ben olmasaydım. Keşke bazı insanlar da aslında tanıdığımız kişiler olamasaydı ve herkes okunmadığında şiir gibi duran yazılar gibi olsalar. Bir insanı tanımadan ne olduğunu bilemezsin, zaten tanıdıktan sonra da muhtemelen pişman olacaksın, nerden mi biliyorum kendimden! Tanıdığım herkes bana defalarca kez pişman olmayı öğretti ve öyle çok ezberime aldım ki bunu, gözüm kapalı resmini çizerim pişmanlığın. Kendimi tanıdığıma da pişmanım soracak olursanız ve bir şansım olsaydı kendimi tanımamak isterdim doğrusu. Keşke tanımasaydım seni keşke tanımasaydım sana benzettiğim herkesi, ve bana benzemesini istediğim şiirleri, keşke tanımasaydım içime keşkeler atıp kaçan keşkeler katili insanları..

Keşke diyorum canım yansaydı ama keşkelere kurban etmeseydim tanıdığıma pişman olduğum kendimi, keşkeler katili olup çıktım sonra. Mevsimini şaşırmış ağaçlar gibiyim şimdilerde olur olmadık rüzgarlara aldanıp çiçek açıyorum bir anda gelen yağmur ve soğuk hava ile soğuk alıp döküyorum çiçeklerimi. Keşke diyorum, keşke başka hayatları yaşıyor olsak ve başkaları da bizim hayatımızı yaşasa, şuan ben bu yazıyı yazmasam ve sen bu yazıyı okuyor olmasan. Düşünsene sen benim bende senin hayatını yaşıyorum; eminim ki çokta fazla dayanamazdın benim hayatıma, ben senin hayatına ne kadar dayanırım bilemem ama sen benim hayatıma fazla dayanamazsın, ilk durakta inersin otobüsten ya hani onun gibi bir şey pes edersin işte.. Keşkeler keşkesi acınılası bir keşkeyim şimdi, gel ve tut ellerinden bütün keşkelerimi ve beni yarına bırakma, hayatını hayatıma kat ve bütün keşkeleri ateşe verelim, hadi tut keşkelerimin ellerinden, kalbimin keşkesi...


Aşkın Şairi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...