Bir Delinin Kaleminden...: Kilise Gölgesinde Seviyorum Seni...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

30 Aralık 2015 Çarşamba

Kilise Gölgesinde Seviyorum Seni...

Ne aklımı ne kalbimi dinliyorum!
Arafın tarafındayım bugün,
Seninle ama sensiz günler çalıyorum kendimden!
Zamana dur dediğim yerdeyim,
Zamanın durmadığı şarkılar dinliyorum..



Eskisi gibi değilim,
Pazar günleri kiliseye gidiyorum,
Seni sevmelerimi inancıma bırakıyorum!
Her şeye yarım bıraktığım yerden devam ediyorum..
Cadılar bayramını kutluyorum mesela,
Kurallara kurallarımla karşı koymayı öğrendim!
İnancımı kilise çanlarına bağladım!
Dualarıma ve dileklerime mumlar yakıyorum,
Kilise gölgesinde içiyorum sigaramı,
Her köşe başında bir mevsim değiştiriyorum,
Yazımı fırtınalara, kışımı kana buluyorum!

‘’Ben’’ karakterinde yazılar yazıyorum şimdi,
Senli kafiyelerime benzin döküp yakıyorum,
Olması gerektiği gibi değil de;
Olmaması gerektiği gibi yaşıyorum!
İnandığım gibi;
Kilise gölgesinde seviyorum seni;
Seni; kilise gölgesinde seviyorum…


Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...