Bir Delinin Kaleminden...: Ruhum Hasta Bugün...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

25 Nisan 2015 Cumartesi

Ruhum Hasta Bugün...

...
Ruhum mu hastaydı?
Hastalık ruhum muydu bilmiyorum!
İçinden çıkamadığım varsayımlarla savaş halindeyim..
Hayata karşı hükmen kaybediyorum..
Kalemde gördüğüm gollerin haddi hesabı yok...
Rakının yanında işi olmayan kebap misali...
Ağız dolusu küfürlere maruz bırakıyorum şiirlerimi;
Yazdığım hiçbir şiirden rakının tadını alamıyorum bugün!
Saatin tik-taklarının ağzına sıçasım var bugün;
Sebepsiz yere bütün tebessümlere kelepçe vuruyorum!
Kimse gülmesin mesela;
Ama kimse de ağlamasın;
Böyle de eşit bir adaleti olsun ütopyamın...
Dalgalar konuşsa ben dinlesem bu gece!
Kalemimin ucundan yağmurlar dökülse..
Küçük bir kız çocuğuna gebe kalsa hayallerim..
Pembe olması şart olmayan ama panjurlu bir evle süslenen hayallerim..
Kalabalık içimin yalnız başına salına salına yürüyüşü bu!
Kendi aleyhime şahitlik ediyorum!
Bu şiirlerin hepsini ben öldürdüm!
Evet..
Bütün şiirlerime gizlice girmiş bir kadın vardı;
Hiçbir cümlede olmayı hak etmeyen bir kadın!
Kirlenmiş bir şiire benim dudaklarımda güneş doğmazdı..
Bütün şiirleri ben öldürdüm..
Anladım ki ruhum hasta bugün;
Ruhum hasta bugün....


Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...