Bir Delinin Kaleminden...: Derdi Bendim...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

11 Mayıs 2015 Pazartesi

Derdi Bendim...

Ne gecesi kaldı hayallerimin?
Ne de gündüzü!
Tenime dokunuyor yağmurlar;
Lâl olmuş bakışlar düşüyor gökyüzünden!
Seninle gelen sensizliğe merhaba o zaman…
Koşar adım kaçtığım sevmeler;
Yarım bırakılmış ıslıklar gibi!
Sözcükler daha dudaklarıma varmadan düşüyor uçurumlardan;
Ya ben!
Nasıl da yaşıyorum sensiz?
Sensizlik yaşanılır bir zaman mıydı?
Hani dedim ya;
Cebi delik şiirlerin şairiyim;
Ben en fazla buyum;
Peki ya sen neydin?
Aklımda kopan sadist bir fırtına mı?
Yoksa her seferinde kalbime yanan kırmızı bir ışık mı?
Ben anlatamadım sana derdimi?
Derdim sendin!
Sen derdime dertlendin!
Keşke sadece bunun için sevseydim seni?
Ve keşke bütün kuşlar özgürlükleri için uçsaydı?
Keşkeler de; ‘’keşke’’ olmasaydı…
Cümlelerim ölüyor şimdilerde;
Mezar taşıma şiir yaz sende?
Derdi bendim de mesela!
Derdi bendim yetmedi;
Sebebi oldum de işte;
Mezar taşıma ‘’derdi bendim’’ yaz;
Derdi bendim yaz…



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...