Bir Delinin Kaleminden...: Mavi Bir Deli...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

12 Mayıs 2015 Salı

Mavi Bir Deli...

Gece gittikçe kaybediyordu sanki beni!
Sonra mavi bir deli öptü beni!
Mavi bir deli!
Parmak uçlarında yürümeye başladı ağaçlar;
Hayaller hayalleri kovaladı bir süre…
Elimdeki sigara bir yudum deniz oldu sonra!
Kilosunu kaça verdiler aşkın bilmiyorum!
Zindana atmışlar gülleri;
Bülbüllerin suçu neydi?
Hayır sarhoş değilim;
Kalemim ayakta bugün!
Sonra mavi bir deli öptü beni!
Mavi bir deli!
Kan kırmızıya boyanmış dudakları;
Alabildiğince içimi öldüren bakışlar,
Omuz başlarından kıvrılmaya başlayan saçları!
Mavi bir deli…
Okyanusları mı aştı kalp atışlarım bilmem;
Sokak lambaları yine yanmadı bugün?
Karanlıktaydı zaten karanlığım;
Daha da beter oldu şimdi!
Yer yer senle karışık yağıyor cümleler;
Yağmurlara nispet yapıyor düşüncelerim!
İlmek ilmek dokuyorum adımlarımı aşkına!
Ne zaman ki;
Bir yudum sen geçmeye kalktı boğazından aşkın!
Aklım çıldırıyor sanki;
Birden yanıyor ışıkları evlerin;
Hengâmeler kopuyor çatılarda;
Kuşlar bahtına şükrediyor…
Ve mavi bir deli öpüyordu beni!
Mavi bir deli…
Ellerimi saran elleri;
Gözlerime dokunan gözleri,
Anlamsız bir tebessümün taht kurduğu çehresi!
Farklı bir lisanla konuşan kalbi;
Mavi bir deli!
Koluma girip yürüyüşü vardı!
Sanki böyle;
O yürüdüğü yerde bütün gezegen kahroluyordu!
Başımı aklımdan alıyordu!
Kaçamak bakışları düşüyordu avuçlarıma;
Hazırola geçmiş gibiydi bütün binalar,
Parklar, bahçeler ve çiçekler güneşle tanışıyordu!
Peki ya güller!
Onlar da beraat etti!
Bülbüle kavuşur mu bilmem!
Bu şehri sevdirdi bana;
Ya da ben sevdim onu!
Adımlarım düşerken şehrin yapayalnız caddelerine;
Bir anda durduk!
Aklım yere düştü,
Karanlık sökülüyordu sanki geceden!
Ellerimi kavrayan elleri!
Gözlerimi okşayan gözleri,
Kalbime ben geldim diyen;
Mavi bir deli;
Mavi bir deli….




Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...