Bir Delinin Kaleminden...: Hoş Geldin Kızım...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

1 Eylül 2015 Salı

Hoş Geldin Kızım...

Hoş geldin kızım!
Hoş geldin aklımın kaldığı yanım!
Hoş geldin ilk göz ağrım!
Nasılda heyecanla bekledik seni öyle?
Her mevsim ayrı bir güzel,
Seni konuştuğumuz her dakika, bir ömür gibi!
Hoş geldin kızım!

Adın gibi ‘’gül’’ kızım!
Ben senin eşeğinim!
Sırtımdan hiç inme kızım..
Annen gibi sev beni!
Dünyaya ilk gelişin gibi,
Her an her saniye aklımızı başımızdan alıyorsun kızım!
Hiç unutmuyorum ilk adım atışını!
Hiç unutmuyorum baba demeni beklerken ilk ‘’anne’’ deyişini!

Hoş geldin kızım!
Hoş geldin ilk göz ağrım!
Saçının teline zarar gelse!
Bütün dünyaya düşman olurum!
Bütün mevsimleri kılıçtan geçiririm!
Yeter ki sana bir şey olmasın!
Sarı saçlım, mavi gözlüm,
Dünya güzelim!
Hoş geldin kızım!
Hoş geldin aklımın kaldığı yanım!
Hoş geldin ilk göz ağrım!
Hoş geldin kızım hoş geldin…



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...