Bir Delinin Kaleminden...: ''Merhaba'' Dedi...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

31 Aralık 2015 Perşembe

''Merhaba'' Dedi...

Merhaba dedi ayaklarına dolaşan bir telaş ile!
‘’Merhaba’’…

Tanışıyorduk;
Aylardan aralık ve içimi üşüten bir Perşembe günü!
‘’Merhaba’’ dedi içime çarpan dalgalar ile,
Sert ama kafiyesi kalbime oturmuş şiirler gibi;
‘’Merhaba’’ dedi, ‘’merhaba’’…

Sonu olmayan bir sondu ellerinin ellerime merhabası!
Karı yağdıran bir duaydı belki de bilmiyorum,
Aylak bakışlarımın yere düştüğü yerde!
Koşar adım gelişlerin vardı,
Maviye çalan bir makyajın,
Ya da ben maviye bürümüştüm seni o gün bilmiyorum!
Perşembeydi;
Ve şaşkınlığım avuçlarıma düşerken;
‘’Merhaba’’ dedi, gözbebeklerimi öperek ‘’merhaba’’…








Nasıl bir gelişti bu;
Ya da nasıl bir çalıp gitmekti akılımı oracıkta ayaküstü!
Anlamadım, anlatamadım;
Bocaladım kaldım, dizlerim benden habersiz,
Saçlarımda mevsimin asabi rüzgarı!
Kalbimin üstünde dans eden bakışların,
Gülüşleri güzelliklere bulanmış kadın!
Aylardan aralıktı;
İsmini ismime demirleyen bir eda ile;
‘’Merhaba dedi, ‘’merhaba’’…

Usul usul yürüdüm sonra…
Ne kadar yürüdüm bilmiyorum,
Bilmediğim her yer tanıdıktı o an bana!
‘’Merhaba’’ dedi gitti;
Kısa gibi görünen en uzun bakışımı bıraktım oracıkta…
‘’Merhaba’’ dedi;
‘Hayatıma hoş geldin’ der gibi, ‘’merhaba’’
Tanışmıştık!
Hayatına hoş geldiğim kadın;
Kalemime yeni şiirler sürükleyerek;
‘’Merhaba’’ dedi ‘’merhaba’’

Yavaşça öptüm gözlerinden, haberi yoktu!
Ben geldim hayatına,
Ben geldim kalbinin dolaştığı diyarlara,
Ben geldim gözlerinde gözlerimi bulmaya dedim duymadı!
‘’Merhaba’’ dedi ve sustu,
Kaçamak bakışlarımdan başka bir şey bırakmadı bana!
Ay kaçıyordu, ben tutuşuyordum bir daha!
Konuşur gibi susarak,
Gözlerindeki gözlerime bakarak,
Ve öperek bütün talihsizliklerinden,
Dedim ki;
Sana da ‘’merhaba’’ gülüşleri gönlümü öpen kadın;
Sana da ‘’merhaba’’…

Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...