Bir Delinin Kaleminden...: Gel Seninle Yeniden Tanışalım...!

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

23 Ağustos 2018 Perşembe

Gel Seninle Yeniden Tanışalım...!

...
Nasıl da güzel tutuyordun elimi?
Rüzgârlara dokunur gibi!
İklim iklim,
Gökyüzüne renk katan kuşlar gibi!
Nasıl da güzel tutuyordun elimi?

Canımı diyorum; ne güzel yakıyorsun öyle!
Sancılarım süslüyor şimdi gezdiğim diyarları!
Gözyaşlarım dökülüyor avuçlarıma!
Kadehimin boş kalmaması mesela!
Can sıkıcı olmaya başlıyor artık!
Kadehlerle savaşıyorum...
Canımı diyorum; ne güzel yakıyorsun öyle!





Gitmek senin de canını yaktı mı hiç?
Merak ediyorum!
Gitmek;
Giderken yıktığın o saraylar, apartmanlar, gecekondular, hayaller ve bir sürü şey!
Hiç canını yaktı mı?
Yoksa yanan sadece benim canım mıydı?
Yıkılan hayat yıkılan hayaller sadece benim miydi?
Gitmek diyorum; senin de canını yaktı mı hiç?

Özledin mi beni doğru söyle!
Ya da söyleme ne önemi var ki diyorum ama sen yine de söyle;
Hiç özledim mi beni?
Ben özledim hem de çok özledim!
Gözlerime bakmak için yaratılmış gözlerini özledim..
Gözlerimden gözlerini kaçırışını özledim!
Dudaklarını özledim!
Ellerini özledim!
Hani bana kızınca istemsizce kalkan sağ kaşını özledim...
Ya sen; 
Özledin mi beni doğru söyle!

Nasıl da tutuyordun ellerimi?
Korkarak, güvenerek, inanarak, severek!
Nasıl da bakıyordun gözlerime?
Işıl ışıl parlayan gözlerinle!
Gel şimdi yeniden tanışalım seninle!
Bir köşe başında belki,
Çıkmaz bir sokakta yahut!
Ya da Venedik'te yeniden tanışalım seninle;
Merhaba; ben 'aşk' , ya siz güzel bayan?
Ben 'aşk' , ya siz güzel bayan...?

Aşkın Şairi

4 yorum:

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...