Bir Delinin Kaleminden...: Bir Delinin Kaleminden; Haksız Notalar!

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

19 Şubat 2019 Salı

Bir Delinin Kaleminden; Haksız Notalar!


Bir Delinin Kaleminden; Haksız Notalar!

Bugün adım; haksız notalar! Garipsemekte haklılık payınızın olduğunu yadırgayamam, ben bile garipsiyorum bazen; ‘’haksız notalar’’ da ne demek?

Açıklayalım; haketmediğim bir hayatı yaşıyorum, belki de yaşaması gereken ama yaşamayan bir ölü ya da doğmamış birinin hakkını yiyorum şu an bilmiyorum; eğer öyleyse en büyük günahı ben mi işlemiş oluyorum?
Tanrı’nın sunduğu bu hayatta bilerek mi günahkar rolünü oynuyorum yani ben? Aşk olsun o zaman Tanrı’ya!

Haketmediğiniz bir hayatı nasıl rezil rüsva yaşarsanız o hayat sizi o kadar günahkar ediyor belki de, olsun ben günahlarımı kalbimin içine kurduğum kumbaramda biriktiriyorum, günü gelince açacağım kumbaramı ve günahlarımla insanlığa paha biçilemez hediyeler alacağım!
Dünyası dört duvar arasına sıkışmış bir deli olsam da gönlüm sizin dünyanız kadar büyüktü oysa; tâ ki siz insanlar gönlümü kırıncaya dek!
Paramparça bir hüzün bıraktınız avuçlarım da o gün bu gündür haksız notalar gibiyim, olması gereken albümlerde değil de sadece beyazlığını yitirip sarıya çalan sayfalar arasında kalmış notalar gibiyim işte..
O yüzden haksızım ben, günahlarımı dahi insanlığa adamış bir deliyim işte; bu yüzden tarihin beyazlığını yitirmiş sarıya çalan sayfalarında sonsuza dek haksız bir nota olarak kalacağım işte…


Aşkın Şairi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...