Bir Delinin Kaleminden...: Bir Şey Söyle Albayım

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

10 Nisan 2021 Cumartesi

Bir Şey Söyle Albayım

...
Ah be Albayım ah be...
Elime aldığım kalem benden beter..
İçip içip sızıyorum bir köşeye..
Sözde unutuyorum geçmişimi,
Sonra bir nota düşüyor gökyüzünden..
Yerle bir oluyor elimdeki kadeh..
Yeter diyorum Tanrıya yeter..
Ne olursun bitsin bu şarkı diyorum..
Şarkılar Albayım şarkılar..
İçimdeki fırtınayı ateşliyor,
Kendine ve hayata bir kez daha yeniliyorum..


Ah be Albayım..
Ben hatayı nerede yaptım?
Yanlış kişilere mi kucak açtım?
Yanlış soruya yanlış cevabı mı verdim?
Yoksa yanlış zamanda mı dünyaya geldim?
Sen söyle Albayım benim hak katında günahım ne olur sence!!?
Susuyorsun Albayım!
Ne olursun susma..
İçimdeki sesler çığlıklara dönüştü ne olur susma..
Çıldırmak üzereyim..
Albayım susma bir şey söyle..
Bir şey söyle Albayım....


7.His 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...