Bir Delinin Kaleminden...: Bence Tanrı Çıldırmış Olmalı

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

23 Nisan 2022 Cumartesi

Bence Tanrı Çıldırmış Olmalı

...
Bence Tanrı çıldırmış olmalı...!!!

Alışılagelmişin dışında bir düşünce olacak bu biliyorum ve hiç bir yorum hiç bir fikir de zerre umurumda değil soracak olursanız!!!

Niye ve neden mi böyle düşünüyorum, çünkü Tanrı beni yarattıysa benim yanımda olmalıydı beni zor durumdan çıkarmak zorunda yahut bana bi ışık olmalıydı Tanrı benim gözümde azılı bir düşmanımdan hiçte farklı değil işte...

Bu yüzden Tanrıya olan inancımı kaybettim ben öfke ve nefret kusuyorum artık...

Eğer bir Tanrı varsa ve beni yarattıysa, o sizin Tanrınız, ben koca kainatta tek başımayım yapayalnızım, dediğim gibi Tanrı sizin Tanrınız, sizin yardımcınız, benimse artık hiç bir şeyim...

İnsan sevdiğini kaybeder üzülür ağlar ailesinden birini yahut evladını kaybeder kahreder ağlar, lan ben Tanrımı kaybettim, öfke kustum kin besledim, yoruldum her şeyi yaratan Tanrıydı öyle değil mi o zaman her şeyin sorumlusu olarakta Tanrıyı suçlamam çokta yanlış olmayacaktır, olacaksa da benim yanlışım sizi hiç ilgilendirmez...

Gelip geçici bir öfke, kin ve savaş değil bu benimkisi, sonsuza dek ve eğer gerçekten Tanrı varsa yeniden varoluşa dek sürecek bir direniş benimkisi...
Bazen biri bana Tanrı bunu böyle uygun gördü bunu yasak kıldı dediği vakit aptalca bir gülümseme geliyor inanır mısınız? Bence inanırsınız çünkü siz inanmakla yükümlüsünüz Tanrınız böyle istedi değil mi?, aaa bakın yine o aptalca gülümseme suratımda, gözlerimde ve yüreğimde, yazık size...

Nasıl bir fikir nasıl bir kavram yahut ideoloji yine sizi çok ilgilendirmez, lakin varoluşumuza aykırı şeyler yaşıyorum (ki Tanrı varsa ve onun düzeniyse bu)...

Öyle çok yoruldum ki bazı şeyleri düşünmekten, gerçekten saçma geliyor bu hayatı bu şekilde yaşamak ve devam ettirmek, bazen bitirmek geliyor içimden, bitsin gitsin diyorum, ve gerçekten Tanrı varsa da hesap günümüz gelsin istiyorum, bana verdiği akıl ile fikir ile ve bütün benliğim ile şu an ki aklım ile karşısında durup bana hiç bir şekilde bir ceza ve ödül veremezsin bütün bunların tek sorumlusu sensin diyip gözlerinin içine bakmak istiyorum(çıldırmışcasına)...

Böyle çıldırdım, böyle benliğimi kaybettim, böyle varlığıma karşı çıktım, böyle terkettim öğretilmiş dinimi, kimse bana kafirlik, inançsızlık ateistlik ile gelmesin kusura bakmayın, açın gözlerinizi bir etrafa bakın, inanmak neydi bi düşünün sorgulayın bazen bazı şeyler sadece sorgulamaktan ve çözüm aramaktan geçer, görün bu gerçekleri...

Nasıl olacakmış diyenler vardır şimdi içinizde, hemen açıklayalım ; hani sizin Tanrınız eşitliği biliyor ve her şeyi eşit yarattı ya, siz bi düşünün bakalım koca kainatta hangi coğrafya ile eşitsiniz, hanginiz emeğinin karşılığını tam olarak alıyor ve evinize yetişip, geçiminize rahat bir şekilde devam ediyorsunuz, ama siz çok biliyorsunuz ya buna da hazır bir cevap bulursunuz onların yönetimi şöyle bizim para birimimiz böyle diye ama üzgünüm o iş hiçte öyle değil...

Geçmiş olsun inananlar için, geçmiş olsun kör gözleriyle her şeyi görüyorum diyenler için, geçmiş olsun ; aldığım para bize yetiyor derken dolandırıldığını görmeden şükredenler için, hepiniz için teeeek tek geçmiş olsun insan oğlu....


Aşkın Şairi / 7.His 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...