Bir Delinin Kaleminden...: Gel Diyince Gelir Miydi...?

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

6 Temmuz 2021 Salı

Gel Diyince Gelir Miydi...?

...
Gel diyince gelir miydi uzaktaki mevsimler...
Bunca hislerini kaybetmiş insanların içinde!
Hangi gün batımına sığardı gülüşlerin...


Ben aklımın yetim kaldığı dünlere koşuyorum..
Çocukluğumu unuttuğum yerden hatırlamak istiyorum..
Gündüzüne kavuştuğum bütün şehirleri, gecesinde terk ediyorum...



Gel diyince gelir miydi, adını unuttuğumuz hayallerimiz...
Ben hep o unutulmayan şarkıyı söylüyorum..
Ellerimde sararmış bir mektup yıkılmışlığı...


Gel diyince gelir miydi ;
Anlatmaya çalışıp anlatamadığımız,
Kağıtlara sığmayan hayallerimiz..
Gel diyince gelir miydi, üzerine toprak attığımız uykular...
Gel diyince gelir mi......


Aşkın Şairi / 7.His 

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. O zaman boşuna yaşadık bu kainatta, çünkü hiçbir gel dediğimiz gelmedi düşlerimize, yazık oldu bize....

      Sil

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...