Bir Delinin Kaleminden...: Salıncaklarım...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

24 Haziran 2015 Çarşamba

Salıncaklarım...

...
Salıncakların bendeki yeri hep ayrıydı!
Salıncaklar çocukluğum en vazgeçilmez yanı;
Çocukluğumda kalan en büyük sevdam..
En acı hatıram..
Kayıp şehrim, kırmızı güllerim, batan güneşlerim...
Ve cebimde sakladığım üç beş bilyem..
Göklere ulaştığım;
Bulutlara öpücükler kondurduğum yanım;
Salıncaklarım...
Düşünce kanayan dizim..
Ama yine de rüzgârı bağrıma bastığım yanım..
Saçlarımı savuran sevdam,
Arka bahçeye kurulan salıncaklarım...
Daha çocuktum aşktan zerre anlamazdım!
Sadece top koşturduğum mahalle aralarımız,
Bir de kıyasıya kapıştığımız bilyelerimiz vardı;
Birde sallandıkça hayallerimize merhaba dediğimiz;
Salıncaklar...
Daha çocuktum ama aşkı bulmuştum;
Daha dün gibi;
Çocukluk aşkım;
Rüzgâra dokunduğum yanım;
Salıncaklarım, salıncaklarım...
Çocukluğumu öldürdünüz;
Bırakın bana kalsın salıncaklarım....


Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...