Bir Delinin Kaleminden...: Beni Uyandırmayın...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

3 Temmuz 2015 Cuma

Beni Uyandırmayın...

...
Mevsimler değişiyor!
Bütün yıldızlar bugün sana selam duruyor..
Gece sabahı bulmadan sönüyor avuçlarımda..
Sen sanki karanlık sokaklarımı aydınlatan bir güneş;
Yahut içime kaçan bir kız çocuğunun neşesi...
Rüyadan uyanışlarımı hesaba çekiyorum!
Mevsimler karanlık!
Güneş yok;
AŞK yok, özlem yok;
İhanetler kol geziyor sokaklarda;
Neşemi kaçırıyor cümlelerin...
Sever adım koştuğum bi çaresizlik buluyorum karşımda;
Aklım başımda değil;
Hayaller ülkemi ateşe verdim;
Artık biz yokuz;
Senden uzakta nefes alamayan bir adam;
Benden uzakta ne yaptığını bilemediğim bir kadın!
Rüyadan uyanmak mı?
Beni bir daha uyandırmayın;
Rüyadan uyanmak bir yana;
Gerçeklerle yüzleşmek çok koyuyor sanki bana;
Yok yok  siz beni uyandırmayın;
Gündüzler size kalsın;
Beni uyandırmayın....



Aşkın Şairi
               FACEBOOK SAYFAMIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...