Bir Delinin Kaleminden...: Gelme...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

21 Mart 2015 Cumartesi

Gelme...

...
Geceyle gündüz bir olmuş;
Seni bana düşündürüyorlar.
Elime uzanan sigara benden zehir..
Kaçamak bakışlar atıyorum karanlığa;
Ne de olsa kıvrılır yatarım çıkmaz bir sokağında;
Ne de olsa öpüşürüz bir sokak ortasında!
Susarak sevmek seni;
Konuşabildiğim kadar yazmak ya da!
Akıl almaz bir bütünlüğün;
Kusursuz parçası sen..
İçime esen bir seher yeli;
Ütopyama davetsiz gelen bir kış;
İçimi üşüten bir SEN..
Sakın gelme bana!
Seni bana getiren bütün yollar kanlı bugün!
Kanlı kalbinle dokunma kalbime..
Ben alışkınım kaldırımlarla öpüşmeye;
Ama sen yine de gelme;
Seni kabul edecek yerim yok bugün kalbimde;
Dedim ya sen yine de gelme;
Gelme....


Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...