Bir Delinin Kaleminden...: Hayal Bile Değil...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

19 Ekim 2015 Pazartesi

Hayal Bile Değil...

Belki de hayata karşı istifamı vermeliyim!
Yağmursuz mevsimler yaşamanın anlamı yok!
Nükleer ayrılıklar dinliyorum..
Toplumsal olaylar, sigaraya gelen zamlar falan!
Hayata karşı kredimi tükettim ben!
Bu kadar nefes fazla!
Üstü kalan gözyaşlarıma hesap soruyorum!
Yazılması gereken her şeyi yazdığımı düşünmüyorum!
Bu sürgün sonsuza dek sürecek biliyorum..
Ve sen kör katilim!
Sessiz sedasız kaybolup gideceksin kalbimde!
Biz seninle bu hikayeyi hiç yaşamadık!
Ben seni yağmur altında hiç beklemedim mesela!
Ve sen hiç uykusuz kalmadın benim için…
Dedim ya;
Bu hikaye de kendimize yer bulamadık!
O yüzden yazmaya da gerek yok bence!
Sen ıssız bir liman;
Bense rotasını kaybetmiş bir gemi!
Benim o limanı bulmam hayal bile değil!
Benim o limanı bulmam hayal bile değil…!



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...