Bir Delinin Kaleminden...: Kaderim Gibisin...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

13 Ekim 2015 Salı

Kaderim Gibisin...

Sen benim arayıpta bulamadığım,
Bulupta göremediğim,
Görüpte duyamadığımsın;
Sen benim kaderim gibisin!
Duygularına ulaşamadığım,
Ulaşıpta dokunamadığımsın…
Sen benim kırmızıya çalan ütopyam gibisin!
Aklım bir anda nasıl da gözlerin oldu öyle?
Sen gibiyim şu günlerde!
Sinir küpü tavırlar sergiliyorum…
Söyleyeceklerim her geçen gün biraz daha eksiliyor…
Ne kadar da aciz kalıyorum sözlerine karşı?
Sana karşı bütün savaşları kaybetmeye,
Ve sana yenilmeye hazırım ben!
Temeli yenilgilere dayanan bir kader benimkisi!
Sana da yenilmek istiyorum…
Bir deliyi öldürmeni istiyorum!
Biraz emri baki olacak ama yaşamayan beni;
Öldürmeni istiyorum!
Çok şey mi istiyorum…?



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...