Bir Delinin Kaleminden...: Keşke...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

14 Ekim 2015 Çarşamba

Keşke...

Keşke diye bir şarkı düşün!
Avuçlarında dualar,
Ve senin dilin hep o şarkıya dolanıyor ‘’keşke’’
Hayallerindeki rüzgârlardan bahset bana!
Kaldırımlarda unuttuğun adımlarından!
Saçlarına dokunan yağmurlardan bahset bana!
Sonra yine ‘’keşke’’ diye bir şarkı düşün!
Harabe evler ateşe verilsin,
Ve sen keşkeler söyle bana,
Gözlerine karşı detone olsun gözlerim…
Bırak yarım kalsın yollar!
Sen keşkeler söyle bana,
Ya da bir keşke gibi unut bütün sevmelerini!
Bir ölüye dua et,
Uzun yollarda yürü,
Sonra otur bir ağacın gölgesine,
Kapat şimdi gözlerini;
Ve bırak kendini bir keşkenin hayaline,
Sen gibi, ben gibi;
Biraz da biz olmayan,
Bir keşkenin hayaline bırak kendini…
Bir keşkenin hayaline, bırak kendini…


Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...