Bir Delinin Kaleminden...: Bu Adam..

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

4 Ocak 2015 Pazar

Bu Adam..

...
İnancınızı yitirdiğiniz bir noktaya denk gelirsiniz ya hani!
Her şey yanlıştır o andan itibaren gözünüzde;
Mesela iki kere iki asla dört etmez gözünüzde bunun gibi şeyler işte!
İnancımı yitirmiş gibi değilim ama sanki inancım çoktan bitmiş gibi;
Bazı şeylerin olduğuna veya olacağına inanmak istemiyorum!
Bütün kaldırımlar yürüyor gözümde;
Ve gittikçe uzaklaşıyor evler düşümde..
Yarım kalmış inançlar çığlık çığlığa hapsolmuş içimde bir yerlere..
Bir yerlere hapsolmuşum, içimde çığlık çığlığa yarım kalmış inançlar ile!
Büyük olmasa da bir münakaşa sonrası öğrendim aslında;
İki kere iki hep dördü veriyordu;
Ve hayatta aşktan büyük acılar da vardı;
Annem ölüyordu, babamı hiç tanımamıştım!
Aşk hayatıma girmişti ama aşktan büyük acılarda vardı işte vardı;
Bunu annemi kaybettiğim gün anladım;
O gün bugündür aşk'a küstüm ben;
Ve o gün bugündür hayata olan inancımı yitirdim ben!
İnançlarımı annemle beraber defnettim ben..
Hayatta aşktan büyük yaralar da varmış;
Bir babayı tanımamış olmak;
Bir anneyi sonsuzluğa yolcu etmek!
Sokaklara vurulmuş bir bedene ümit bağlayamamak vs vs vs!
İnancını yitirmiş bir adam var bu şehirde;
Aşka inanmayan, hayata inanmayan bir adam;
Ve bu adamın hayatında iki kere iki asla dördü vermiyor;
Bu adam annesiyle beraber bütün inançlarını toprağa verdi;
Bu adam, annesiyle beraber aklını da toprağa verdi
Bu adam, bu adam hiç doğmadı oysa......



Aşkın Şairi

2 yorum:

  1. Üzülme be evlat. Kaybettim sandıkların, Kurtulduklarındır belki de ...
    -BUKOWSKİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaybettiklerim çoğu zaman üzülmeye değer olmayan şeylerdi; belki de bu yüzden kaybettiğim hiçbir şey kurtulduklarım arasında yer almadı bilemiyorum...

      Sil

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...