Bir Delinin Kaleminden...: Bugün Kendimden İlk Kez Gidiyorum...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

2 Ocak 2015 Cuma

Bugün Kendimden İlk Kez Gidiyorum...

...
Bugün senden ilk kez gidiyorum!
Yanıma hiçbir şey almadan,
Usulca uzaklaşıyorum gözlerinden!
Bana uzaklığını düşünmeden;
Doğrusu sana ulaşmadan, uzaklaşıyorum kendimden!
Yollarıma baş koymuş bir paket sigara yalnızlığı var içimde;
Akşama varmadan soğuyorum yine kendimden!
Belki de yalnız kalmayı şimdi daha çok seviyorum!
Bugün kendimden ilk kez gidiyorum...
Yanıma hiçbir şey almadan;
Yavaş yavaş uzaklaşıyorum güneşin doğduğu yerden;
Bütün otobüs duraklarından;
Hava limanlarından, rıhtımlardan;
Yakınlardan, uzaklardan, buralardan;
Benden uzaklaşıyorum...
Güneş doğmadı bugün!
Yağmur yağmadı;
İnsanlar ölmedi bugün;
Şarkılar çalmadı;
Kimse konuşmadı bugün;
Ve bir adam bugün ilk kez kendinden gitti uzaklara;
Ve bir adam;
İlk kez bugün gitti, kendinden tarifsiz uzaklara.....


Aşkın Şairi

2 yorum:

  1. Baktın hayatın tadını çıkaramıyorsun; tadını kaçıranı, hayatından çıkar.
    -B. Marley

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatın tadını çıkaranlar çıkarmış benim çıkarmama gerek kalmadı malesef :)

      Sil

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...