Bir Delinin Kaleminden...: Bugün Ölmem Lazım...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

1 Ocak 2015 Perşembe

Bugün Ölmem Lazım...

...
Bence bugün ölmem lazım!
Fazlasına lüzum yok doğrusu..
Her gün daha çok yaşıyorum;
Yaşadıklarımdan anladıklarım, anlamadıklarıma yetmiyor!
Kar yağmıyor, yağmur ateş pahası sanki;
Dedim ya bence bugün ölmem lazım!
Sana, bana ona buna lüzum yok;
Aldığım nefes yarım;
Attığım adımlar biraz acı..
Güneşi suya buluyorum şimdi;
Deforme olan yanımdan kanıyorum,
Bütün melodiler detone geliyor kulağıma!
Her şey neden haddinden fazla eksik geliyor ki!
Her şeyin tamken neden hiçbir şeyin yok gibi hissediyorsun?
Ulan içtiğim sigaradan utanıyorum içten içe!
İzmaritlerden kalma eski bir mezar kalıntısıyım şimdi;
Tarihin tozlu raflarında yer bul bana!
Mumyalayıp kaldırın beni gündemden;
Evet, evet;
Bugün ölmem lazım benim;
Kesin bir sonuç misali!
İki kere iki eşittir dört gibi,
Bugün ölmezsem bir daha ölemeyecekmişim gibi geliyor!
Bugün ölmem lazım:
Öldürsene beni.......


Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...