Bir Delinin Kaleminden...: Şerefe..

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

15 Ocak 2015 Perşembe

Şerefe..

...
Aşkın ruhuna fatiha okuyan bir adam vardı!
Cebinde meteliğe kurşun atılmış bir yalnızlık dolaşan bir adam;
Kirli sakalıyla karartılmış gündüzleri vardı!
Ayık kafayla gezemeyen bir berduştu doğrusu!
Antik bir gazinoda tanışmıştık;
Hayat üstüne çok geldiği için içiyormuş!
İçimden üsluplu bir küfür vurdum yüzüne;
Ne de olsa duymamıştı beni!
Sen neden içiyorsun? dedi;
Ya aşk üstüme geliyor;
Ya da ben aşkın üstüne gidiyorum,
Birbirimize iyi gelmediğimizden içiyorum dedim..
-Hmm anladım.. dedi
Ve sonra, hayatlarımızın şerefsizliğine şerefe gibi asortik bir cümle kurduk..
Hayatlarımızın şerefsizliğine; şerefe...


Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...