Bir Delinin Kaleminden...: Hadi Umursama Beni....

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

18 Şubat 2015 Çarşamba

Hadi Umursama Beni....

...
Hadi umursama beni!
Nasılsa bende umursamıyorum seni!
Gözlerini ver bana sabaha kadar şiir yazarım diyorum sana;
Gözlerin diyorum anlasana!
Hiçbir sözlüğe hiçbir lisana sığmayan bir anlam yatıyor uzağında gözlerinin...
Hadi umursama beni;
Nasılsa bende seni umursamıyorum;
Çok güzel bir çift oluruz seninle!
Güneşi gözlerinde öptüm ben!
Gözlerinden güneşi öpmek nedir bilir misin sen?
Bilemezsin;
Bilemeyeceksin de!
Hadi boşver umursama beni;
Beni umursamadığın düşlerine benden selam söyle!.....



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...