Bir Delinin Kaleminden...: Ne Çok Gittim...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

22 Şubat 2015 Pazar

Ne Çok Gittim...

...
Ne çok gittim benden!
Ne çok gittim dünden!
Mülteci bir vatandaş gibiyim!
Hiçbir yalnızlık ısıtmıyor düşlerimi!
Bir avuç öpücüğe evet bile diyemeyen ben!
Ne çok gittim senden!
Korkaklığımla oturuyorum bir kuytu da..
İçime düşen kar taneleri yanıyor sanki;
Kaçarak uzaklaşıyorum bu şehirden;
Oysa ne çok gitmek geldi içimden;
Ne çok kaçmak geldi düşlerimden!
Kıyılarıma vurdu bütün hayallerim;
Denizinden kaçtığım bu şehir!
Karanlık sokaklarında çırılçıplak vurulduğum..
İçime düşen bir çığlık;
Ne çok gittim bu şehirden!
Ne çok gittim; hiçbir yere gidemeden..
Ne çok, ne çok gittim benden....



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...