Bir Delinin Kaleminden...: Zor Şey...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

13 Şubat 2015 Cuma

Zor Şey...

...
Ben seni sevmiştim!
Bu iyi bir şey!
Bu zaman da böyle sevmek..
Bu zamanda amansızca beklemek!
Zor şey işte; böyle sevmek zor şey...
Gittiğini biliyorum;
Bütün yolların sana çıkmayacağını biliyorum!
Dünler sanki bugüne emanet gibi;
Her melodi sana sürüklüyor aklımı;
Dudaklarıma mahkum edilen sözcükler var!
İster çık gel şimdi;
İstersen duy beni;
Ben sevmiştim seni..
Bu zamanda böyle sevmek;
Bu zamanda bir kadına şiirler parçalamak!
Zor şey işte;
Bu zamanda seni sevmek zor şey kadınım;
Zor şey....



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...