Bir Delinin Kaleminden...: Yeni Yıl-mış...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

31 Aralık 2014 Çarşamba

Yeni Yıl-mış...

...
Ben yeni yıla girmesem olmaz mı?
Benim olmadığım bir yıl geçirirsiniz yüzümü falan görmezsiniz!
Bende bu yılda kalarak bir başıma bir sene geçiririm, böylece kafa dinlemiş olurum falan..
Harbi harbi ben yeni yıla girmeyeyim en iyisi,
Giden yılların getirir gibi yapıp götürdükleri gibi;
Yeni yılda getirir gibi yapıp yine çok şeyimi götürecek biliyorum;
Yeni yılında eski yılında canı cehenneme;
Girmiyorum yeni yıla falan;
Eskisinden ne gördük ki yenisinden göreceğiz;
Sizin olsun yeni yılınız tepe tepe kullanın;
Hadi bana EYVALLAH...



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...