Bir Delinin Kaleminden...: Aşkta Roller Hep Aynıdır...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

9 Ağustos 2015 Pazar

Aşkta Roller Hep Aynıdır...

...
Hani bir zamanlar;
Seviyorum yazan kalemim;
Artık sevmiyorumlara gebe!!!
Hiç bir acil müdahale kurtaramaz artık bizi!
Merhum bir aşktan arta kalan acıdan başka bir şey değiliz biz!
Aşkta roller hep aynıdır!
Sadece kişiler değişir;
Ve acı yine attığını on ikiden vurur!
Aşkta roller hep aynıdır!
Seni seviyorumla başlar;
Ve seni tanıdığım güne lanet olsunla biter;
Mevsimler değişir,
Geceyi gündüze katarsın...
Beklediğin otobüs gelmez,
Yakacak sigaran kalmaz!
Acı bir rüzğar dokunur saçlarına...
Akşam olur..
Sokak ışıkları birden yanar;
İçimde bir çocuk sessizliği!
Kaldırımlar bana düşman;
Aşkta roller hep aynıdır!
Sen köşe başında saatlerce beklersin;
O ise büyük ihtimal trafiğe takılmıştır!
Aşkta roller hep aynıdır;
Bir taraf genelde daha çok sever;
Ve aşkı sadece, çok seven taraf ayakta tutar!
Aşkta roller hep aynıdır;
Bilirsin ki en çok acıyı da, hep çok seven çeker..
En çok acıyı ben çekiyorum;
İçimde büyüyen yetim bir çocuk bakışı,
Gidişine üzülmek bile gelmiyor içimden;
Ve aşkta roller hep aynıdır;
Az seven taraf hep ilk giden olmuştur;
Ardında küfürlü bakışlar bırakan..
Yerle bir olmuş bir kalp..
Benim rolüm hiç değişmedi;
Ama unutma;
Aşkta roller hep aynıdır,
Aşkta, roller hep aynıdır...




Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...