Bir Delinin Kaleminden...: Benim Bile Değilsin...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

3 Ağustos 2015 Pazartesi

Benim Bile Değilsin...

Nasıl bıraktıysan öyleyim..
Kalbimde sen yetmezliği;
Param parça olmuş bir hayat,
Ve kozmik bir ayrılıktan başka bir şey değildi bizimkisi;
Alafranga bir sözcük,
Kaçamak bir bakış,
Gereksiz bir aşk…
Sen benim baharım bile değilsin artık!
Sen benim sonbaharımda açılan kapanmayan yaramsın!
Bense eski zaman filozoflarından çıkmış;
Sansasyonel bir fikir akımı!
Sen benim hayalim bile değilsin artık!
Bense düş kırıklığı yaşayan sokak çocuğu…
Sen benim güneşim bile değilsin artık!
Bense ardında ağlayan bir çift gözden arta kalan gözyaşı!
Biliyorum…
Sen benim toprağıma yağmur bile değilsin artık!
Bense damlasından uzak kurak topraklar…
Sen benim açmayan çiçeğim bile değilsin artık!
Bense dalında kurumuş bir gül goncası;
Sen benim eski kız arkadaşımsın!
Bense sana yazılan şiirdeki serseri rüzğar…
Sen benim eski kız arkadaşımsın;
Bense eskiye müebbet yemiş seri bir katil!
Farkındayım…
Sen benim bile değilsin artık;
Bense seni benimsemeyi maziye bırakmış kırık bir kalem…
Sen benim bile değilsin artık!
Sen, benim bile değilsin artık…



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...