Bir Delinin Kaleminden...: Korkularımı Evlat Edin...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

20 Ağustos 2015 Perşembe

Korkularımı Evlat Edin...

Aşk gerçekten laftan anlamıyor mu?
Nasıl bir yara açtıysan içimde;
Sızın dinmiyor!
Hani yoksun ya?
Bir ayağım çukurda…
Gözüm korkuyor aşktan…
Siyah bulutlar duyuyorum!
Bir yudum katran!
O değil de!
Arka bahçedeki çiçekleri çok özledim!
İçime bahar gelmiyor;
Aklımdan düşmeyen bir sonbahar!
Yetim kalmış çığlıklarım…
Korkularımı evlat edin bugün;

Adı aşk olup;
Geleceği olmayan bir yokluktu!
Hadi kırma beni;
Korkularımı evlat edin bugün!
Gecenin köründe yudumlanan şarap gibi düş kalbime!
Sanki sen değil de;
Bendim benden giden!
Öylesi yalnız!
Öylesi karanlık;
Öylesi ölüm kokan;
Kapımı çalan sessizliğin!
Ateşe atılan bakışlarım!
Ve mezar taşıma yazılan gözyaşlarım!
Ölü bir kalemden başka bir şey değilim ben!
Kalbimin çığlıklarına kulak ver!
Bir buket huzur sipariş veriyorum!
Keşkesi dudaklarımdan düşmeyen yanım;
Korkularımı evlat edin bugün!

Korkularımı evlat edin bugün…


Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...