Bir Delinin Kaleminden...: Sadece Severdik...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

16 Ağustos 2015 Pazar

Sadece Severdik...

...
Biz sevmiş gibi yapamazdık!
Sadece severdik;
Nasılda sırtlayıp götürdün yüreğimi?
Tane tane döküldü gözyaşlarım kaldırımlara;
Aklı selim tavırlar değil bunlar biliyorum,
Sarhoş bir ayrılık düşüyor payıma;
Seni benden çıkartıyorum,
Zehir zemberek benden başka birşey kalmıyor..
Biz sevmiş gibi yapamazdık!
Sadece severdik;
Gönlümüzden de başka birşey gelmezdi!
Hani biz severdik;
Peki ya sen nasıl severdin;
Gidişinden anladım senin sevmelerini!
Ben sevmeleri ezberime çekerdim;
Sen ezberimden geçer giderdin..
Gidişinden anladım senin sevmelerini...
Kusura bakma gitmeleri sevenim;
Ben sadece severdim..
Gitmeler senin eserin...




Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...