Bir Delinin Kaleminden...: Ben Sana Bir Şiir Yazsam...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

12 Ağustos 2015 Çarşamba

Ben Sana Bir Şiir Yazsam...

Mesela ben sana bir şiir yazsam!
Yıldızlardan taç yapsam sana!
Gülüşlerini toplasam gözlerinden!
Bir buse gibi konsa gözlerin gözlerime;
Gittiği yere kadar kıskansam seni;
Bir akşam vakti koşsan bana!
Saçlarını savuran rüzgâra dua etsem!
Ve bilirim ki bütün dualarım hak katında kabul olacak…
Mesela ben sana bir şiir yazsam!
Bir yudum çay olsan bana!
Gözlerine karşı yudumlasam çayımı!
Ellerin uzak durmasın ellerime;
Öpücükler dökülse saçlarına gökyüzünden;
Zaman dursa gözlerinde!
Gelişi güzel dökülse cümleler dilimden!
Ellerine konsa bütün mevsimlerin güzelliği!
Mesela ben sana bir şiir yazsam!
Gözlerinin içi gülse;
Ve ben sana bir daha hiç şiir yazmasam!
Dudaklarına dokunan her cümlem lâl olsa!
Ama olsun;
Ben sana bir şiir yazsam;
Ve gözlerinin baktığı her yer bir yudum aşk koksa!
Mesela diyorum;
Ben sana bir şiir yazsam!
Ben sana, bir şiir yazsam…



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...