Bir Delinin Kaleminden...: Bence Böylesi Daha İyi...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

11 Nisan 2015 Cumartesi

Bence Böylesi Daha İyi...

...
Pimi çekilmiş alafranga sözcüklerden bahsediyoruz!
Sevdaya sahil olmayan küresel sözleşmelerden..
Kaldırım taşlarına düşen gök gürültülerinden..
Uzaklara düşen yağmurlardan bahsediyoruz...
Her an her şeye hazır bir sevmek bizimkisi!
Şimdi seviyorum da;
Biraz sonra sevmeyeceğim gibi;
Asortik bir yaklaşım bizimkisi!
Kalıbına oturmamış; saçma sapan sözcükler;
Anlamsızlığa cuk oturmuş bakışlar!
Karamsar atılan gereksiz adımlar..
Ve yok yere tanışılmış insanlar;
Merhabaya muhtaç bırakılası zavallılar..
Hunharca kahkahalar atıyorum içimden;
Bizi boş ver de;
Sen ve ben ne olacağız şimdi?
Uzaktan bir arkadaş mı?
Eski bir sevgili mi?
Eski defterler de kirli bir sayfa mı?
Yoksa yoldan geçen bir yabancı mı?
Ne olacağımız aşikar;
Sen gereksiz bir şiir olup düşeceksin kalemimden;
Bende salak gibi dönüp dönüp yazacağım seni;
Unuttuğum yerden hatırlayıp;
Her seferinde daha çok kanatarak beni;
Sırf bize inat yazacağım seni;
Ne olacağımız aşikar;
Sen gereksiz bir şiir;
Ben asalak bir şair!
Bence böylesi daha iyi.....

Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...