Bir Delinin Kaleminden...: Hiçbir Şeyimsin...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

7 Nisan 2015 Salı

Hiçbir Şeyimsin...


Kirli sakalımla, arkasından koştuğum intihar sebeplerim vardı benim!
Sonra bütün sebepleri bir kenara bırakıp;
Seni sevdim…
Bin intihara bedel SENİ sevdim…
Aklımdan tuttuğum;
İki veya beşe çarpılan sayılar gibiydin!
Hep farklı, hep fazla ve anlamsız!
Yalnızlığa kelepçeliyim şimdilerde!
Senden uzak rahat;
Senden yoksun huzurlu;
Senden habersiz mutlu;
Kirli sakallarımı temize çıkardım;
Aklanmış bir edayla yeni intiharlar peşinden gidiyorum;
Ama sen artık intihar sebebim bile değilsin;
Sen benim en fazla hiçbir şeyimsin;
Hiçbir şeyimsin….


Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...