Bir Delinin Kaleminden...: Huzur İçinde Dahi Yatma...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

16 Nisan 2015 Perşembe

Huzur İçinde Dahi Yatma...

...
Bayramlık ağzımın açıldığı gün sen çıktın karşıma.
Şimdi haktan hukuktan ve adaletten bahsedebiliriz..
Söyle bakalım sosyetik bakışlım.
Tam yağlı iltifat mı istersin.
Yoksa yarım porsiyon, gururundan taviz vermeyen okkalı bir küfür mü istersin..
Ne çok sövülecek yanın var senin öyle..
Kaldırımlar bile şaşırıyor senin bu haline..
Yine güzel içtim bugün!
Boşuna bayramlık ağzımızı açmadık değil mi?
Olacaksa tam olsun..
Duvarların yumrukladığı ellerim var benim.
Duvarlar da çok çekmiş anlaşılan..
Karanlık bir gündüz var ellerim de.
Demlenmiş bir adam;
Sağa sola çarpan rezil bir kişilik işte!
İçimden parça parça dökülen gururum;
Ve ırmaklardan edalar toplayan aylak bakışlarımız!
Korkulması mı gerekiyor aşktan!
Acaba sevmesek mi birilerini;
Sevmesen mi beni?
Ve sevmesem mi seni;
Evet evet;
Büyük bir rakının edasından vazgeçilemez!
En iyisi sevmemek;
Sadece içmek, ya da içmemek;
Bilmem ki şimdi;
Hangi umarsız sözcükleri savursam suratına!
Hangi arlanmaz bakışla baksam ardından!
Doğru ya ardından bakmaya bile değmezdin sen..
Hadi öyle olsun sosyetik bakışlım;
Bayramlık ağzımı kapadım şimdi;
Huzur içinde dahi yatma diliyorum;
Huzur içinde dahi yatma…


Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...