Bir Delinin Kaleminden...: Galiba Seviyorum...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

30 Nisan 2015 Perşembe

Galiba Seviyorum...

...
Yüzüne bakıpta göremediğim her ne varsa seviyorum!
İçim binbir türlü pişmanlıklara gebe!
Aklımın takıldığı bir çift göz..
Kalbimin uçurtmalara takıldığı gökyüzü...
Ressamın fırçalarına bulaşmış sanki kır çiçekleri..
İtinayla resmedilmiş dudakların..
Çivisi çıkmış şiirler...
Baharı müjdeleyen gülüşlerin..
İçimde kopan fırtınalar!
Yüzüne bakıpta göremediğin her ne varsa seviyorum..!
Öyle böyle değil;
Dedim ya;
Depremler oluyor sana bakınca gözlerim..
Namluya sürülmüş uslanmaz bir kurşun misali!
Dilime dolanan sana dair her şeyi seviyorum..
Galiba ben seni seviyorum!
Matematik sınavım gibisin..
En çok korktuğum ama;
Bir o kadar da sevdiğim..
Sevip sevip delirdiğim;
Koşar adım güldüğüm;
Gülerken içime düşen sevinçlerim..
Toz pembe hayal gibi gerçeklerim..
Sana dair yazdığım bir şiir!
Hayatımın keşke'si;
Çayımın şekeri;
Yemeğimin tuzu;
Aklımın en deli yanı!
Seni seviyorum galiba..
Seviyorum seni galiba!
Galiba seviyorum....



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...