Bir Delinin Kaleminden...: Sevmeye Eriniyorum...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

30 Nisan 2015 Perşembe

Sevmeye Eriniyorum...

..
Hani seveceğim seni de;
Vallahi eriniyorum;
Şimdi kalkıp seni sevsem!
Olmadık triplerin ortaya çıkacak;
Şununla gezme, bununla konuşma safhalarına gireceğiz;
Hep aynı yalanlar trafiği falan;
Yok bekledim gelmedin;
Neredesin bu saate kadar zırvalıkları falan;
Vallahi seni sevmeye niyetim var;
Ama gel gör ki eriniyorum;
Sen de eriniyorsan bu iş olur;
Çokta güzel yakışır bak..
Vallahi;
Hadi beni sevmeye erinsene....



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...