Bir Delinin Kaleminden...: Aşk Fakiri....

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

27 Temmuz 2015 Pazartesi

Aşk Fakiri....

...
Şiirlere diyorum;
Şiirlere de kurşun sıkabilseydik keşke!
Bütün suç şiirlerde olsa mesela!
Aklımı fikrimi terk ediyorum bugün!
Bütün caddeler sokaklar ve kaldırımlar benim bugün..
Gördüğünüz bütün deliler benim...
Aşk fakiri;
Cebi delik şiirler sahibi..
Kalemi kanlı şair benim...
Satır aralarıma defnediyorum aşklarımı!
Bir kadının ellerinde aklını kaybeden o deli benim...
Her şey anlamsız!
Gördüğün her şey  gördüğün kadar işte;
Sende gördüğüm kadarsın artık;
Ne adına yazılmış bir şiir;
Ne de sana söylenen bir şarkı;
Ben cebi delik bir şair;
Sense cebimden dökülen en gereksiz kelime;
Ben cebi delik bir şair;
Sense sadece;
Aşk fakiri.....



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...