Bir Delinin Kaleminden...: Biri Beni Gömsün....

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

30 Temmuz 2015 Perşembe

Biri Beni Gömsün....

...
Severek nereye kadar gidebilirdik?
Soruyorum size nereye kadar gidebilirsiniz severek?
Kırmadan kırılmadan ne kadar sevebilirsiniz?
Bağırmadan çağırmadan ne kadar durabilirsiniz?
Peki ya susarak ne kadar böyle devam edebilirsiniz?
Sadece beş soru...!
Akıl kârı olmayan beş anlamsız soru;
Severek sadece bir sonraki durağa kadar gidebilirsiniz!
Son durağa varmadan inmeniz için..
Kırmadan kırılmadan yapamazsınız;
Önce sen kırarsın;
Sonra da o;
Sen kalbini;
O ise gururunu kırar;
Aynı anda bir aşkı kaybedersiniz!
Bağırmadan da olmaz bu işler,
Yer yer sağanak parçalı bulutlu,
Yer yer ise gök gürültülü kırdılı döktülü,
Sen sen ve sen diye başlayan gereksiz haykırışlar...
Susarak ise;
İneceğiniz durağı kaçırır ve son durağa kadar gidersiniz;
Oradan geriye ise yalnızca ayaklar yorgun düşer;
İşte sevmek dediğinin asalak döngü böyle bişey;
Biri beni sustursun,
Biri beni vursun;
Hadi biri öldürsün beni;
Ve biri gömsün;
İneceğim durağı geçtim ben;
Biri beni gömsün....



Aşkın Şairi

            FACEBOOK SAYFAMIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...