Bir Delinin Kaleminden...: Yanıma Yakış...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

4 Temmuz 2015 Cumartesi

Yanıma Yakış...

...
Ya sen yanıma çok yakışıyordun;
Ya da ben abartıyı çok seviyordum;
Gecenin kaçı oldu saat bilmem;
Ama adım atığım her karanlık biraz soğuk;
Biraz gereksiz az birazda bilinçsiz!
O değil de sen yanıma çok mu yakışıyorsun ne?
Ben bu konuya takıldım galiba;
Başkalarının gözünde değil;
En az benim gözümde yakıştığın kadar;
Senin gözünde de yakıştır beni yanına;
Yıllar sonrasını görmesem de olur;
Çocukluğum sende kalsın;
Seninle yaşasın en çocuk yanım!
Aynı bardaktan su içer gibi;
Aynı aşktan sev beni!
Bana her bakışında kış gelsin bahçelerime;
Sonra bir bahar esintisi düşse saçlarıma;
Derken yaza kavuşsa bütün kuşlar...
Ya sen yanıma çok yakışıyordun;
Ya da ben abartıyı çok seviyordum!
Bilemiyorum...




Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...