Bir Delinin Kaleminden...: Ne Çok Sevdim...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

5 Temmuz 2015 Pazar

Ne Çok Sevdim...

...
Ulan ne çok sevdim seni be!
Severken bekleyecek kadar cesurdum belki de;
Ne çok bekledim;
Ne çok yolunu gözledim;
Sen geleceksin diye bütün yolları ezberime aldım;
Ne çok yoruldum ardından koşmaktan;
Rüzgarlar dolusu asalak sözcükler karaladım..
Kaç kez düştüm;
Kaç kez yaraladım kalbimi saymadım!
Şimdi uğruna sakladım bir kaç damla gözyaşım;
Ve yokluğuna bestelenmiş ölümbaz şarkılar çalıyorum;
Ulan!
Ulan; ne sevdim seni be!
Ne çok sevdim....




Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...