Bir Delinin Kaleminden...: Cennet Kokulu Şiir...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

22 Temmuz 2015 Çarşamba

Cennet Kokulu Şiir...

Keşkesi gecikmiş bir aşktan başka bir şey değildik…
Yağmursuz kalmış toprak gibi!
Ya da sensiz kalmış ben gibi!
Bensiz kalmış bir şiir gibi!
Bir parça sen,
Bir parça kızımız…
Mutluluğu gecikmiş biz gibi..!
Yağmurda kalmış bir aşktan başka bir şey değildik!
Tuâllere bulaşmıştı sanki gökyüzü!
Notasız bir bakıştı gözlerindeki,
Ellerine uzak kalmış ellerim;
Bir yudum sana hasretim,
Aklım fikrim; sen!
Bize inat sensiz kalmış bir akşam yemeği!
Boğazımdan geçmeyen lokmalardan;
Uzun uzun öksürten sigaradan;
Gözlerime kaçan bakışlarından dem vuruyorum!
Keşkesi gecikmiş bir aşktan başka bir şey değildik!
Ben sana yalnızlık kokan kalem,
Sen bana papatya kokulu bir şiir;
Sen bana cennet kokulu bir şiir…



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...