Bir Delinin Kaleminden...: Bu Kadını Unutmayı Çok Sevdim...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

1 Eylül 2015 Salı

Bu Kadını Unutmayı Çok Sevdim...

Ben seni unutmayı çok sevdim!
Gözlerinde uzak bir rüya,
Üstüme sinmiş bir karanlık!
Sanki ben seni unutmayı sevdim!
Ellerimde solmuş çiçekler;
Ve kalbimde artçı sarsıntılar!
Gelişlerim kadar gidişlerimi topluyorum düşlerimden!
İçimde sana benzeyen bir kadın!
Bakışlarında bir yudum aşk…
Geceye bulanmış sigaram!
Zehir zemberek bir notayım şimdilerde!
Renkler köreliyor gözlerimde,
Aklımı kaybedişimi uzaktan izliyorum!
Bir ayrılık nasıl da tarumar ediyor öyle!
Eskimiş bir defter gibi!
Çayıma düşen bir çift şeker,
Kader gibi!
İçimde sana benzeyen bir kadın var!
Biliyorum;
Ben seni sevmeyi çok sevdim!
Seni unutmayı sevmekse tamamen tesadüf!
Uzak denizlere yol alıyorum..
Karambole geliyor şarkılarım!
Bir anda alabora oluyor bütün alafranga sevmelerim!
İçimde sana benzeyen bir kadın var!
Ve inanır mısın?
Bilmiyorum ama!
Ben bu kadını unutmayı çok sevdim galiba!
Ben bu kadını unutmayı çok sevdim!


Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...