Bir Delinin Kaleminden...: Ben Seni Bir Kez Gördüm...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

1 Mayıs 2015 Cuma

Ben Seni Bir Kez Gördüm...

...
Sadece bir kez gördüm seni!
Bir kez güneş açtı sonra:
Koca karanlık bulutlardan sıyrılıp gözlerimin içine merhaba dedi içimizi ısıtan bir güneş..
Bir kez geriye adım attım!
Bir kez gülümsedim kendime!
Bir kez sustum;
Bir daha da konuşmaya cesaretim olmadı doğrusu...
Korkaktım!
Yıllardan kaçıyordum!
Ben kaçtıkça o kovaladı!
Aklımın bir ucunda yanan kırmızı ışıklar!
Soluk soluğa kalmış sanki kuşlar..
Melodisiz şarkılar;
İsimsiz kahramanlar;
Ve ölmüş şiirler!
Nakarat aralarına sıkışmış küçük hayaller!
Cam kenarında unutulmuş aşk parçacıkları falan...
Sadece bir kez gördüm seni!
Ne olduysa ondan sonra oldu!
Bütün tarifler birbirine karıştı!
Aşka bulandı bütün ırmaklar!
Yağmurun sesi!
Senin sesin!
Bir sokağın çıkmazında yetişen çiçeğin!
Lâl olmuş kalemlerin hikayesi...
Ben seni sadece bir kez gördüm..
Seni bir kez daha görmeme fırsat vermedin!
Ne azrail bekleyebilirdi!
Ne de sen erteleyebilirdin!
Ne de ben arkandan gelebilirdim;
Damla damla intihar etti gözyaşlarım yine de yetişemedim sana!
Ben seni sadece bir kez gördüm!
Bir kez gördüm;
Bin kez öldüm!
Ben sen bir kez sevdim;
Ben, seni bir kez sevdim.....



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...