Bir Delinin Kaleminden...: Bana Benzesene Biraz...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

27 Aralık 2014 Cumartesi

Bana Benzesene Biraz...

.....
Aslına bakacak olursak, sen bana umut vermedin!
Ben sendeki umudu çalmış gibiyim!!
Öylece umutlandım sana;
Dört bir yanı kuşatılmış şehirler..
Sömürge devletler gibiyim...
Zoraki antlaşmalara maruz kalmışım sanki!
Kendimi ikiye bölmüşüm de;
Hangi yanım seni daha çok sevecek diye yarışa girmiş gibiyim..
Koşar adım seviyorum seni galiba?
Seninle aynı havayı soluyor olmak..
Ve ciğerlerimin en doruğuna çekmek sigaranın nahoş dumanını...
Hangimiz yanlış yapıyoruz?
Bildiğim bütün doğrular yanlış!
Bütün yanlışlar doğru şu günlerde?
İki kere iki hep seni veriyor bana..!
Matematiğim bile şaşırdı inanır mısın?
Bütün astrolojik yorumlar senden haber veriyor sanki!
Bana inat seviyorum seni!
Sana inat yine seviyorum seni..
Ben seni neden seviyorum?
Belki de bana çok benzediğin içindir!
Doğru ya sen bana benziyor muydun?
BANA BENZESENE BİRAZ...!!!




Aşkın Şairi  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...