Bir Delinin Kaleminden...: Mütemadiyen...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

28 Aralık 2014 Pazar

Mütemadiyen...


...
Mütemadiyen, ulaşılmaz yanımı okudunuz galiba!
Yalnız, sessiz, soluksuz ve bir o kadar  çılgın..!
Deliyi divane etmiş gibisin,
Sakallarımı kesmiyorum artık,
Uzadıkça uzuyor yollar,
Paranormal olaylara maruz kalıyorum şu günlerde!
Seni sevdiğimi söylemekten çok susuyorum,
Güneş bugün batıdan doğuyor;
Biliyorum ki attığım zarlar yine yek gelmiş;
Mütemadiyen sarhoş yanıma denk geldiniz!
Doğruyu eğriden ayırmamı beklemeyin benden..
Mütemadiyen diyorum;
Mütemadiyen AŞK'ı gözyaşına buladığım zamana denk geldiniz..
Keşke; yalnız, sessiz, soluksuz ve sadece çılgın olarak kalsaydım..
Mütemadiyen sarhoş tanıdınız beni;
Mütemadiyen sarhoş....


Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...