Bir Delinin Kaleminden...: Önce Mektup Yazacaksın..

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

27 Aralık 2014 Cumartesi

Önce Mektup Yazacaksın..

....
''Ben senin varlığını seviyorum'' diyebileceğim birini sevmeliyim!
Ansızın durup Karl Marx'tan Descartes'ten ya da Platon'dan falan konuşalım!
Ne bileyim hani beni seveceksen hazırlıklı ol istedim..
Mesela paradoks kelimesinin anlamını bileceksin;
Paradoks çok önemli es geçemem...
Öyle aşk deyip geçmemeliyiz;
Aşk-ı felsefemizin dibini bulmalıyız..!
Zaman kavramını unut mesela beni severken!
Yavaşça içkini yudumla;
Bardağın kenarındaki dudak izlerine selam olsun...
Sözün özü;
Beni seveceksen, burçları bileceksin;
Burcumun yükselenini bileceksin!
Uzaya merakın olsa fena olmaz;
Ofsayt'ı bilmesen de olur
Ben de bilmiyorum zaten...
İçinde uçağa gemiye binememenin eksikliği olması lazım,
Bende öyle şahsen nasıl bi eksikliktir öyle;
İnsan hayatında uçağa binmediyse ne derece eksilebilir ki?
Beni seveceksen öyle bir sev ki içimdeki uçağa binmemiş olmanın eksikliğini gider..
Mesela, yürümeyi sevmelisin;
Ya da hepsini geçtim beni sevmeyi bilmelisin;
Elbette Karl Marx'tan Descartes'ten bahsederiz..
Ama beni seveceksen de;
Bunları bilmelisin benim içi önemli;
Mesela sigaramı yakmadan önce mutlaka çay söylerim;
Çaysız sigara, sigarasız çay olmaz benim gözümde..
Sigaramı dudağıma sürüklerken çayım yoksa;
Emin ol tahtalarımdan biri daha eksilmiştir!
Sevgililer gününe hediye falan istemem;
Saat 14'te her zaman ki yerde buluşuruz
Sevgililer gününe özel bir paket Parlıament alabilirsin mesela
Beni seveceksen bunları bilmelisin...
Mesela beni sakın cepten arama telefonla konuşmayı sevmem;
Mektup yazacaksın, kelamlarını duymam lazım;
Beni sevmek zor iş;
Beni seveceksen bunları bilmelisin...
Beni sevmek zor iş;
Önce mektup yazacaksın...


Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...