Bir Delinin Kaleminden...: Biz Seninle Mutlu Olamayız!

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

27 Aralık 2014 Cumartesi

Biz Seninle Mutlu Olamayız!

...
Aslına bakarsan biz seninle mutlu olamayız!
Senin giyimin kuşamın,rimelin, rujun kırılan tırnağın;
Benim kıskançlıklarım...
Kalbimizin sıfır faizsiz sancıları;
Mutluluğa zam gelir falan...
Aslında seviyorum biliyor musun;
Giyimini kuşamını, rimelini;
Dudaklarına taht kuran kırmızı rujunu,
Kırılan tırnağının yarattığı hemgâmeyi bile seviyorum;
Şöyle çıksam karşına;
Tutsam gözlerinin beni savuran cennetinden,
Sevdim desem; sevebiliyorum desem,
Yok yok hiçbir şey demesem..
Her şeyinle seviyorum seni;
Ama biz seninle mutlu olamayız....


Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...