Bir Delinin Kaleminden...: Kendimi Sana Öldürmeye Yeminliyim...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

30 Aralık 2014 Salı

Kendimi Sana Öldürmeye Yeminliyim...

...
Bir yanımdan tutmuş sanki sensizlik!
Kalbime vurduğun haykırışlar düşmüyor yakamdan!
Gittikçe azalıyor hayat, yazacaklarımın artışına şaşıyorum..
Gittikçe daha mı çok seviyorum seni;
Evet evet yanılıyor olamaz bütün kahinler!
Her an her saniye daha çok seviyorum seni..
Keşkelere varmıyor dilim;
Ama olsun yine olsa yine severim biliyorsun!
Seni her koşulda seveceğimi biliyorsun;
Ama senden vazgeçmemeye yeminli olduğumu bilmiyorsun galiba,
Bilmesen de olur, öyle de severim seni..
Bak erkenden uyumuyorum artık!
Uykularıma kibrit çalmayı öğrendim..
Umursamamayı öğrendim,
Bir tek vazgeçmeyi öğrenemedim,
Taze taze sıcak sıcak yaralarımla karşılıyorum yeni günleri;
İçime merhaba de sevdiğim;
Dünyanın en büyük volkanı var sanki içimde;
Sol yanım yangın yeri bugün...
Dedim ya;
Bir yanımdan tutmuş sanki sensizlik!
Kalbime vurduğun haykırışlar düşmüyor yakamdan..!
Gittikçe azalıyor hayat;
Aldığın nefes biraz daha eksik şimdi;
Kendimi sana öldürmeye yeminliyim şu günlerde;
Kendimi sana öldürmeye yeminliyim....



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...